RE: [FreeGeoCZ] Příliš členitý polygon v ESRI shapefile

MICHÁLEK Jan Mgr. Michalek.Jan na uhul.cz
Úterý Únor 21 08:00:09 CET 2012

Už se nám to podařilo otevřít v Arcu.
Zajímavý, qgis se nechytal, GM se nechytaly a Arc to vodevřel.
Překvapuje mě, že na to neni nšjakej OS nástroj.

Je.

________________________________

From: freegeocz-bounces na fsv.cvut.cz [mailto:freegeocz-bounces na fsv.cvut.cz] On Behalf Of Pavel Vranka
Sent: Tuesday, February 14, 2012 6:00 PM
To: Svobodná geoinformační infrastruktura
Subject: Re: [FreeGeoCZ] Příliš členitý polygon v ESRI shapefile

Nezkoušel jsi to naimportovat do PostGISu?
Když mi to pošleš, tak to můžu zkusit otevřít a nějak zgeneralizovat v ArcGISu.

Pavel Vranka

Dne 14.2.2012 14:43, MICHÁLEK Jan Mgr. napsal(a):

	Ahojte, mám následující problém

	V jedné vrstvě (ohrožení vodní erozí, pravděpodobně dělané z DEM) jsou některé polygony příliš členité, na to, aby to načetl běžnej desktop. GM načte jen něco. Qgis spadl. Grass 6.4 v.in.ogr vypsal jakési výhružné cosi a nějka se mi to nedaří zobrazit. Je na to, prosím, nějaká, snadno použitelná, finta. Udělal bych intersekt s nějakým gridem, ale nedaří se mi to vodevřít.

	Díky Je.