[FreeGeoCZ] serverova linuxova distribuce s mapserverem

karpi karpi.lists na email.cz
Čtvrtek Leden 18 20:01:03 CET 2007

18/01/07 14:44, dobes na lnx.cz napsal(a):
> Zdravim,
>
> hledam nejakou linuxovou distribuci, ktera je vhodna na server? Ubuntu (o kterem jsem premyslel z duvodu repozitare v lesejku) mi bylo rozmluveno, ze mam zkusit fedoru, ale u te zase nemohu najit seznam dostupnych baliku.
gentoo

> Sam na desktopu pouzivam gentoo,
..gentoo gentoo

> ale nemohu si dovolit luxus ztraty vykonu pri kazdem upgrade.
Tak pokud vadi kompilace s nice nekde pod 5, nebo klidne i pod 10,
vzdycky to lze predkompilovat na jinym stroji. Desktopu - treba.
Mmchodem ..jak casto chces/te upgradovat? (sam mam uptime mmtalne 327 a
zadny z problemu ktery tam resim nepochazi z distribuce).