[FreeGeoCZ] free geodata

Jachym Cepicky jachym.cepicky na centrum.cz
Ptek Z 22 11:12:45 CEST 2006

mám rád tiché břehy,

On Fri, Sep 22, 2006 at 10:34:22AM +0200, Dan Barta wrote:
> Tichy vodak brehy umlel!

> *** predbezne jsem zkonzultoval moznost prelozeni od DAniely studentky
> (FF MUNI) franstiny a jestli bude zajem tak do mesice, pravne
> neautorizovany preklad muze byt.

super. všechny překlady, které jsme zatím dělali, byly neuatorizované ;-)
dostatkem právníků pro učesání překladu disponuje např. ffii
(alespoň jsem nabyl takový dojem). ;)

> *** mam-li ja z pozadi temneho a ticheho lesa, tak jsem pro existenci v
> ramci v poradi tomto:

> 1. osgeo
> 2. ffii.cz

obávám se, že pořadí musí být přesně obrácené:

    1) pracovní skupina FOSS4G při ffii.cz se deklaruje, jako
    2) OSGeo local chapter

> hoj
>
> Dan enemy Barta

Diskutovali jsme něco s "českou klikou" v Lausanne a ve vztahu k CAGI jsem si z toho
odnesl následující:

1) CAGI už za "free data" lobuje
2) Členové ČAGI půjdou jen těžko podporovat "větší šíření Open Source a
    Free software" kdekoliv - hlavně velcí hráči by byli sami proti sobě
    (seznam členů jsem na stránkách čagi nenašel)

(doufám, že jsem to interpretoval správně)

Z toho pro mě vyplývá, že FFII by pro nás byl bližší partner.

Jáchym

--
Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky na centrum.cz