[FreeGeoCZ] CAGI - muj nazor

Jáchym Čepický jachym.cepicky na centrum.cz
Pátek Červen 23 08:33:32 CEST 2006

Jako *absolutně* nezaujatý člověk bych klidně loboval :-) FFII je tady, postupně si buduje jméno na všech "správných" ministerstvech a má výborného předsedu. Pohled FFII na věc mi přijde bližší, než pohled CAGI, jakkoliv činnost obou organizací je si nepodobná.

Jáchym

--
Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky na centrum.cz