[FreeGeoCZ] Re: FreeGeoCZ

cepek cepek na fsv.cvut.cz
Středa Červen 7 20:20:04 CEST 2006

On Wed, Jun 07, 2006 at 04:56:39PM +0200, Jachym Cepicky wrote:

Hezký podvečer přeji,

> Myslím si, že CSUFGS (české sdružení uživatelů free gis software :-) )
> by mělo být skoro opozice CAGI a spol.

ja vždycky říkám, že na programování je nejtěžší vymyslet jména
objektů, takový skvost jako ČSUFGS už sám o sobě stojí za samostatnou
organizaci ;-)

> Ale třeba jsem bezdůvodně zaujatý. Třeba je vední a velcí členové CAGI
> příznivně nakloněno Open Source a uvítá nás s otevřenou náručí. Budu
> rád, když mě někdo o tomto stavu přesvědčí...

Já jsem to viděl naprosto stejně jako Jáchym, na rozdíl od něj vím, že
jsem zaujatý a to pro svobodný software. ČAGI je z pochopitelných
důvodů orientovaná jinak (na tom není nic špatného), jen mě to tam
příliš netáhne.

Takže já jsem jednoznačně pro samostatné ČSUFGS ... a jak na to
koukám, tak pouhým vypuštěním háčku získáme anglický překlad (tedy,
pokud bychom sdružení překládali jako society)

Aleš